Dalam semalam, Malaysia dihebohkan oleh 3 kasus penemuan yang ditelantarkan oleh orang tuanya. Satu diantaranya dilakukan oleh WNI karena berhubungan dengan Bangla.



Diberitakan oleh PanmerahPress, Ketika ditemui, bayi yang dipercayai baru dilahirkan itu masih bernyawa. Namun kemudian bayi tersebut meninggal dunia.

loading...
loading...


Menurut kepolisian daerah Kejang, Malaysia. mereka telah menahan wanita warga Indonesia berusia 20-an di perkarangan Hospital Kajang.

Kejadian ini pun membuat marah netizen, mereka mencaci maki atas perbuatan TKW tersebut:

Dasar banj*** ini perempuan indonesia!!!! Walaupun tak semua perempuan indonesia tu jahat tapi kerna sikap seorang macam ni buat malu warga2 indonesia yg lain mencemarkan negara sendiri! Ko datang malaysia jadi sun***..sampai dah mengandung dapat anak, ko campak dari tingkat 3 ini kes kat hostel hentian kajang dan budak indonesia ni dia under agen aku dulu!!!!baru masuk kerja bulan puasa dah buat hal.ni yg buatkan aku nak mencarut!!!! 

Anak ni pun dh meninggal semalam
Sundal ni dah kene tangkap aku doa ko pun akan m*** ke tali gantung Malaysia bukan Indonesia ingat! Panas hati aku bila dapat kabar ini. Wahai anak, maafkan kami semua kerana tidak dapat menyelamatkan mu namun Allah jnji kan syurga buat mu anak. Damailah kamu di sisi Allah anakku.



>